Home   Statistics   Registration   Search   Language

More Navigation

 Montreal Fireworks Forum —› 2011 Display Reviews —› Interview with Team Panzera SAS
Last poster Message


Posted: Jul 29, 2011 13:43:26

My interview with Team Panzera SAS is here: http://montreal-fireworks.com/ReportBlog/?p=504

Look out for a traditional Italian "silver rain" and "noisy" finale

Paul.


Posted: Jul 29, 2011 14:03:52

Thank you very much for the information, Paul! It really is nice to see Panzera returning with a formal 30-minute closing after three years.

Look out for a traditional Italian "silver rain" and "noisy" finale

I guess this implies that the finale will be only silver?

Indeed, the weather forecast is looking good for tomorrow, but I would like to keep an eye on wind direction for the evening hours as they shift from the afternoon.

Trav.


Posted: Jul 30, 2011 19:21:34   Edited by: Salutes lover

Une finale typiquement Italienne et bruyante? C'est ce que j'adore.....la plus bruyante et la plus longue possible s.v.p.! On veut en avoir plein les oreilles et plein la vue. Ce soir, je vibrerai et attendrai avec impatience cette finale époustouflante que la firme Panzera SAS a su nous servir au fil des années.....une finale de grande qualité et qui m'a toujours impressioné. J'en profite pour leur dire un gros MERCI pour toutes ces années où ils nous ont apporté tant de plaisir à éclairer le ciel montréalais de tous leurs feux.

Justement, ce matin à RDI, les invités de Louis Lemieux étaient nuls autres que Paul Csukassy et Maria-Grazia Gerbaudo, représentante de la firme Panzera SAS. J'ai écouté l'entrevue avec intérêt.

Il ne me reste qu'à me rendre sur le pont pour savourer leur savoir-faire!

Pierre
 

Page loading time (sec.): 0.020
Powered by miniBB 1.7b © 2001-2004
montreal-fireworks.com

Promote Your Page Too